Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
„Čím jsme,
je výsledek našich myšlenek.

BUDDHA

Dynamické řízení organizace.

CO se minimálně dozvím, naučím nebo si odnesu?
  • Pochopím význam procesního řízení.
  • Dokáži lépe uchopit chod a činnosti společnosti.
  • Ujasním si, jak a v čem ovlivňují vazby mezi procesem, lidským zdrojem a výkonem situaci v mé společnosti.
  • Naučím se tyto vazby identifikovat a nastavit tak, aby podporovali definované cíle společnosti (i s propadem na cíle jednotlivců, rolí).
  • Dokáži uchopit jednoduchým způsobem systém odměňování pracovníků ve vazbě na jejich role, činnosti a odpovědnosti.
  • Ujasním si princip nastavení měření výkonu (procesů, lidí ...).
  • Naučím se změny ve společnosti řídit a správně na ně reagovat.
  • ... a mnoho dalšího co Vás a váš tým posune mnohem dál, než si myslíte.
 

Osnova a obsah workshopu


Základy procesního řízení
  • pochopení pojmu
  • načasování procesního řízení
  • identifikace a analýza procesů
  • základní metody modelování procesů
 
Strategie procesního řízení
  • identifikace cílů a jejich vazeb na produkty a služby
  • přínosy procesního řízení pro organizaci
  • oblasti řízení a jejich propojení – lidské zdroje, kvality výroby, projektové řízení, plánování atd.
 
Řízení lidských zdrojů
  • řízení hierarchie kompetence, pravomoci a odpovědnosti pracovníků
  • praktické rady pro efektivní řízení lidských zdrojů
 
Monitoring a měření
  • definování výkonnostních kritérií
  • definování oblastí monitoringu a měření
  • vyhodnocování a přijímání opatření
 
Případová studie
  • od myšlenky k realizaci
  • dopady procesního řízení na firmu

PRO KOHO je workshop určen?

Kurz vás provede základní problematikou zavádění procesního řízení v organizaci a na praktické ukázce dokáže, jaký dopad má procesní řízení na činnost organizace a její efektivitu.
 
Kurz je určen pro vlastníky firem, manažery, vedoucí pracovníky, projektové manažery, manažery procesů, správce systémů managementu jakosti atd.