CO se minimálně dozvím, naučím nebo si odnesu?
- Pochopím význam procesního řízení.
- Dokáži lépe uchopit chod a činnosti společnosti.
- Ujasním si, jak a v čem ovlivňují vazby mezi procesem, lidským zdrojem a výkonem situaci v mé společnosti.
- Naučím se tyto vazby identifikovat a nastavit tak, aby podporovali definované cíle společnosti (i s propadem na cíle jednotlivců, rolí).
- Dokáži uchopit jednoduchým způsobem systém odměňování pracovníků ve vazbě na jejich role, činnosti a odpovědnosti.
- Ujasním si princip nastavení měření výkonu (procesů, lidí ...).
- Naučím se změny ve společnosti řídit a správně na ně reagovat.
- ... a mnoho dalšího co Vás a váš tým posune mnohem dál, než si myslíte.
Osnova a obsah workshopu
Základy procesního řízení
- pochopení pojmu
- načasování procesního řízení
- identifikace a analýza procesů
- základní metody modelování procesů
Strategie procesního řízení
- identifikace cílů a jejich vazeb na produkty a služby
- přínosy procesního řízení pro organizaci
- oblasti řízení a jejich propojení – lidské zdroje, kvality výroby, projektové řízení, plánování atd.
Řízení lidských zdrojů
- řízení hierarchie kompetence, pravomoci a odpovědnosti pracovníků
- praktické rady pro efektivní řízení lidských zdrojů
Monitoring a měření
- definování výkonnostních kritérií
- definování oblastí monitoringu a měření
- vyhodnocování a přijímání opatření
Případová studie
- od myšlenky k realizaci
- dopady procesního řízení na firmu
PRO KOHO je workshop určen?
Kurz vás provede základní problematikou zavádění procesního řízení v organizaci a na praktické ukázce dokáže, jaký dopad má procesní řízení na činnost organizace a její efektivitu.
Kurz je určen pro vlastníky firem, manažery, vedoucí pracovníky, projektové manažery, manažery procesů, správce systémů managementu jakosti atd.